Ogłoszenia

1. Podstawowe obowiązki:

  • Księgowanie środków pieniężnych na podstawie wyciągów bankowych,
  • Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz przedkładanie ich do akceptacji,
  • Bieżące analizowanie spływu należności, sporządzanie upomnień, naliczanie odsetek od nieterminowych płatności,
  • Przygotowywanie dokumentów do spraw kierowanych na drogę sądową, wystawianie wezwań do zapłaty, potwierdzeń sald oraz dokonywanie kompensat,
  • Rozliczanie projektów badawczo – rozwojowych realizowanych w Spółce,
  • Weryfikacja dokumentacji cen transferowych,
  • Współpraca z innymi pionami i komórkami organizacyjnymi przy sporządzaniu analiz i opracowań.

2. Wymagania:

  • Wykształcenie:
    • Wyższe ekonomiczne (rachunkowość i finanse przedsiębiorstw) i minimum 3 letni staż pracy na takim samym lub podobnym stanowisku

        lub

  • Średnie ekonomiczne (rachunkowość i finanse przedsiębiorstw) i minimum 5 letni staż pracy na takim samym lub podobnym stanowisku,
  • Dobra znajomość obsługi komputera: Word, Excel, programy księgowe,
  • Znajomość ustawy o rachunkowości.

4. Rodzaj umowy:

  • Umowa o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony w pełnym wymiarze czasu pracy

5. Kontakt:

  • Osobiście w Dziale kadr lub telefonicznie - 81 880 15 07 w godz. 7.00 – 15.00
  • E-mail: sekretariat@wzinz.com.pl

1. Podstawowe obowiązki:

  • Wykonywanie i przestrzeganie obowiązków Kierownika sekcji reklamacji i serwisu,
  • Przestrzeganie w działalności służbowej obowiązujących regulaminów, instrukcji i przepisów prawa,
  • Analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych oraz propozycja ich rozpatrzenia i wykonania,
  • Organizowanie i nadzorowanie pracy serwisu,
  • Sporządzanie dokumentów zapotrzebowania i rozchodu dotyczących zgłoszeń reklamacyjnych,
  • Prawidłowe i terminowe rozliczanie kart drogowych oraz ich archiwizacja,
  • Sporządzanie notatek służbowych z przebiegu naprawy reklamacyjnej oraz precyzyjna ewidencja zużytych części zamiennych i materiałów,
  • Rozliczanie czasu pracy członków grupy serwisowej,
  • Wykonywanie doraźnych zadań transportowych oraz innych zadań zleconych przez przełożonych.

2. Wymagania:

  • Wykształcenie:
    • Średnie techniczne,
  • Znajomość mechaniki pojazdów samochodowych,
  • Znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Dyspozycyjność.

3. Rodzaj umowy:

  • Umowa o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony w pełnym wymiarze czasu pracy

4. Kontakt:

  • Dział kadr (Elżbieta Lasek) lub telefonicznie 81 880 15 07 – codziennie w godz. 7-15,
  • E-mail: sekretariat@wzinz.com.pl

1. Podstawowe obowiązki:

  • Planowanie, nadzór i koordynacja transportu wewnętrznego i zewnętrznego,
  • Zarządzanie dostępnymi środkami transportu,
  • Negocjowanie umów z dostawcami środków transportu i usług transportowych,
  • Kontrolowanie wydatków i zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów,
  • Określanie i nadzorowanie stosowania procedur operacyjnych i administracyjnych,
  • Organizowanie i harmonogramowanie terminów przewozów – sprzętu, materiałów, wyrobów, półproduktów,
  • Praca z platformami sprzedażowo – zakupowymi w zakresie transportu i ich nadzór,
  • Rejestrowanie oraz archiwizowanie dokumentów sekcji transportu,
  • Przestrzeganie terminowego opracowania, realizacji, rozliczania dokumentów dotyczących transportu,
  • Rozliczanie czasu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami - prowadzenie ewidencji wyjazdów, czasu pracy kierowców, rozliczanie kart drogowych,
  • Utrzymywanie sprawności sprzętu transportowego oraz przestrzeganie wymogów eksploatacyjnych,
  • Analiza przejazdów oraz zużycia paliwa w wykorzystywanych środkach transportu,
  • Nadzór nad podległymi pracownikami.

2. Wymagania:

  • Wykształcenie średnie i doświadczenie 7 lat pracy lub wykształcenie wyższe i doświadczenie minimum 3 lata pracy na takim samym lub zbliżonym stanowisku pracy,
  • Znajomość obsługi programów magazynowych oraz pakietu MS Office,
  • Umiejętności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz negocjacji z dostawcami,
  • Prawo jazdy kat. B.

3. Mile widziane:

  • Wykształcenie kierunkowe.

4. Rodzaj umowy:

  • Umowa o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony w pełnym wymiarze czasu pracy

5. Kontakt:

  • Dział Kadr: osobiście lub telefonicznie 81 880 15 07
  • E-mail: sekretariat@wzinz.com.pl

1. Podstawowe obowiązki:

  • Poszukiwanie dogodnych warunków i źródeł zakupu surowców, materiałów, części zamiennych, podzespołów oraz wyposażenia technicznego,
  • Bieżąca analiza potrzeb i stanu zapasów magazynowych,
  • Opracowywanie specyfikacji ilościowych i jakościowych zamawianych produktów,
  • Analiza rynku krajowego i zagranicznego, określanie kosztów, terminów dostaw,
  • Ustalanie harmonogramów dostaw, nadzór nad terminowością i jakością dostaw,
  • Negocjowanie umów i harmonogramów dostaw z kontrahentami,
  • Kontrolowanie wydatków oraz zapewnienie efektywnego wykorzystania posiadanych zasobów,
  • Przygotowywanie dokumentów handlowych oraz ich terminowe rozliczanie.

2. Wymagania:

  • Wykształcenie: średnie,
  • Minimum 2 letni okres stażu pracy na takim samym lub podobnym stanowisku pracy,
  • Dobra znajomość obsługi komputera: MS Office,
  • Umiejętność analizy dokumentacji technicznej,
  • Umiejętność planowania realizacji projektów oraz ich rozliczania,
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B,
  • Niekaralność, ze względu na konieczność posiadania poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie niezbędnym do wykonywania pracy.

3. Rodzaj umowy:

  • Umowa o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony w pełnym wymiarze czasu pracy.

4. Kontakt:

  • Dział kadr (Elżbieta Lasek) lub telefonicznie 81 880 15 07
  • E-mail: sekretariat@wzinz.com.pl

Podstawowe obowiązki:

  • Rozliczanie kosztów produkcji podstawowej i pomocniczej
  • Kontrola merytoryczna i formalna dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych dotyczących produkcji
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów magazynowych dotyczących
  • Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo – finansowych oraz raportowanie ich wykonania
    produkcji
  • Opracowywanie analiz ekonomiczno - finansowych
  • Przygotowywanie zestawień rentowności wyrobów i usług
  • Ocena efektywności projektów inwestycyjnych
  • Dokonywanie rozliczeń kontraktów oraz bieżąca analiza ich opłacalności
  • Tworzenie budżetów przedsiębiorstwa Spółki oraz analiza ich realizacji i odchyleń
  • Sporządzanie analiz problemowych działalności na potrzeby zarządu lub innych komórek organizacyjnych
  • Współpraca z innymi pionami i komórkami organizacyjnymi przy prowadzeniu bazy danych, analiz i opracowań

Wymagania:

  • Wykształcenie: Wyższe ekonomiczne (rachunkowość i finanse przedsiębiorstw)
  • Minimum 5 letni okres stażu pracy na takim samym lub podobnym stanowisku pracy
  • Dobra znajomość obsługi komputera: Word, Excel, programy księgowe

Rodzaj umowy:

  • Umowa o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony w pełnym wymiarze czasu pracy

Kontakt:

  • Dział kadr (Elżbieta Lasek) lub telefonicznie 81 880 15 01
  • E-mail: sekretariat@wzinz.com.pl

1. Podstawowe obowiązki
• Konserwacja komputerów klasy PC
• Prowadzenie helpdesk dla użytkowników
• Nadzór nad projektami dotyczącymi infrastruktury informatycznej
• Nadzór nad zapewnieniem prawidłowego działania, oraz bezpieczeństwa sieci informatycznej, administracja serwerowymi systemami Windows, oraz Linux
• Administracja stroną internetową
• Administracja systemem ERP
• Administracja serwerem pocztowym, www i plików
• Konfiguracja urządzeń sieciowych

2. Wymagania:
• Znajomość budowy, oraz umiejętność konserwacji komputerów klasy PC, umiejętność samodzielnej diagnozy i naprawy sprzętu komputerowego
• Znajomość systemów operacyjnych Windows 7/10, Windows Server 2008 R2, oraz Linux Ubuntu
• Praktyczna znajomość Libreoffice, oraz Office 365 (Office 365 także od strony administracyjnej)
• Znajomość języka skryptowego Bash
• Umiejętność administracji siecią LAN, serwerem pocztowym (Exim/Dovecot), serwerem www (Apache), serwerem plików Samba, oraz LTSP
• Znajomość rozwiązań sporządzania kopii bezpieczeństwa
• Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na zrozumienie dokumentacji technicznej
• Wykształcenie kierunkowe lub równorzędne minimum średnie z doświadczeniem 5 lat pracy lub wyższe z doświadczeniem minimum 3 lata pracy na takim samym lub podobnym stanowisku pracy

3. Mile widziane:
• Doświadczenie z systemami klasy ERP
• Znajomość PHP oraz JavaScript
• Znajomość JasperReports, CrystalReports

 

4. Rodzaj umowy:
• Umowa o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony w pełnym wymiarze czasu pracy


5. Kontakt:
• Dział Kadr: osobiście lub telefonicznie 81 880 15 07
• E-mail: sekretariat@wzinz.com.pl

Zarząd Wojskowych Zakładów Inżynieryjnych S.A. z siedzibą w Dęblinie (08-530), ul. 15 P.P. Wilków 3, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód
w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0000294345, działając na podstawie art. 399 § 1 Kodeksu spółek handlowych, zwołuje Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy na dzień 21 czerwca 2018 r. na godzinę 1100. Zgromadzenie odbędzie się w biurze PGZ S.A. przy ul. Nowy Świat 4a, 00-497 Warszawa.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
  2. Wybór Przewodniczącego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
  3. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia i jego zdolności do podejmowania uchwał.
  4. Przyjęcie porządku obrad.
  5. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego Wojskowych Zakładów Inżynieryjnych S.A. za rok obrotowy 2017.
  6. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania Zarządu z działalności Spółki za rok obrotowy 2017, w tym sprawozdania o wydatkach reprezentacyjnych, a także wydatkach na usługi prawne, usługi marketingowe, usługi w zakresie stosunków międzyludzkich (public relations) i komunikacji społecznej oraz usługi doradztwa związanego z zarządzaniem.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia straty za rok obrotowy 2017.
  8. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia członkom Zarządu absolutorium z wykonania obowiązków za rok 2017.
  9. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia członkom Rady Nadzorczej absolutorium z wykonania obowiązków za rok 2017.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie powołania członków Rady Nadzorczej V kadencji.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Statutu Spółki.
  12. Zamknięcie obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

Akcjonariusze mogą zapoznać się z materiałami będącymi przedmiotem obrad Zgromadzenia
w siedzibie Spółki, w Sekretariacie, od 30.05.2018 roku, w godzinach od 1000 do 1400. Począwszy od 12.06.2018 roku w siedzibie Spółki, w Dziale Obsługi Spółki, będzie wyłożona lista akcjonariuszy Spółki uprawnionych do uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu.

Zarząd Spółki zwraca się z prośbą do akcjonariuszy Spółki o przybycie na Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie z 60-minutowym wyprzedzeniem w celu dopełnienia formalności związanych
z rejestracją.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Dziale Obsługi Spółki pod numerem telefonu (81) 88-01-558, 88-01-501.

Proponowane zmiany Statutu Spółki:

1) Dotychczasowe brzmienie § 38 ust. 4:
„4. Członków Rady Nadzorczej, o których mowa w § 39, po uzyskaniu pozytywnej opinii Rady do spraw spółek z udziałem Skarbu Państwa i państwowych osób prawnych, powołuje Walne Zgromadzenie.”

Proponowane brzmienie § 38 ust. 4:
„Członków Rady Nadzorczej, o których mowa w § 39 powołuje Walne Zgromadzenie.”

2) Dotychczasowe brzmienie § 38 ust 8:
„Zakaz pozostawania w stosunku pracy, o którym mowa w § 38 ust. 7 pkt 3 nie dotyczy osób wybranych do organu nadzorczego przez pracowników zgodnie z § 39 i § 40.”

Proponowane brzmienie § 38 ust. 8:
„Wymóg posiadania pozytywnej opinii Rady do spraw spółek z udziałem Skarbu Państwa
i państwowych osób prawnych, wymóg spełnienia przesłanek określonych w § 38 ust. 7 pkt 1), 2) oraz 7) oraz zakaz pozostawania w stosunku pracy, o którym mowa w § 38 ust. 7 pkt 3 i 5 nie dotyczy osób wybranych do organu nadzorczego przez pracowników zgodnie z § 39 i § 40.”

3) Dotychczasowe brzmienie § 38 ust. 10:
„10. Zajęciem, o którym mowa w § 38 ust. 7 pkt 6, jest również pełnienie funkcji z wyboru w zakładowej organizacji związkowej.”

Proponowana zmiana polega na uchyleniu § 38 ust. 10.