Ogłoszenia

Zarząd Wojskowych Zakładów Inżynieryjnych S.A. z siedzibą w Dęblinie (08-530), ul. 15 P.P. Wilków 3, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód
w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0000294345, działając na podstawie art. 399 § 1 Kodeksu spółek handlowych, zwołuje Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy na dzień 21 czerwca 2018 r. na godzinę 1100. Zgromadzenie odbędzie się w biurze PGZ S.A. przy ul. Nowy Świat 4a, 00-497 Warszawa.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
  2. Wybór Przewodniczącego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
  3. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia i jego zdolności do podejmowania uchwał.
  4. Przyjęcie porządku obrad.
  5. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego Wojskowych Zakładów Inżynieryjnych S.A. za rok obrotowy 2017.
  6. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania Zarządu z działalności Spółki za rok obrotowy 2017, w tym sprawozdania o wydatkach reprezentacyjnych, a także wydatkach na usługi prawne, usługi marketingowe, usługi w zakresie stosunków międzyludzkich (public relations) i komunikacji społecznej oraz usługi doradztwa związanego z zarządzaniem.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia straty za rok obrotowy 2017.
  8. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia członkom Zarządu absolutorium z wykonania obowiązków za rok 2017.
  9. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia członkom Rady Nadzorczej absolutorium z wykonania obowiązków za rok 2017.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie powołania członków Rady Nadzorczej V kadencji.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Statutu Spółki.
  12. Zamknięcie obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

Akcjonariusze mogą zapoznać się z materiałami będącymi przedmiotem obrad Zgromadzenia
w siedzibie Spółki, w Sekretariacie, od 30.05.2018 roku, w godzinach od 1000 do 1400. Począwszy od 12.06.2018 roku w siedzibie Spółki, w Dziale Obsługi Spółki, będzie wyłożona lista akcjonariuszy Spółki uprawnionych do uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu.

Zarząd Spółki zwraca się z prośbą do akcjonariuszy Spółki o przybycie na Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie z 60-minutowym wyprzedzeniem w celu dopełnienia formalności związanych
z rejestracją.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Dziale Obsługi Spółki pod numerem telefonu (81) 88-01-558, 88-01-501.

Proponowane zmiany Statutu Spółki:

1) Dotychczasowe brzmienie § 38 ust. 4:
„4. Członków Rady Nadzorczej, o których mowa w § 39, po uzyskaniu pozytywnej opinii Rady do spraw spółek z udziałem Skarbu Państwa i państwowych osób prawnych, powołuje Walne Zgromadzenie.”

Proponowane brzmienie § 38 ust. 4:
„Członków Rady Nadzorczej, o których mowa w § 39 powołuje Walne Zgromadzenie.”

2) Dotychczasowe brzmienie § 38 ust 8:
„Zakaz pozostawania w stosunku pracy, o którym mowa w § 38 ust. 7 pkt 3 nie dotyczy osób wybranych do organu nadzorczego przez pracowników zgodnie z § 39 i § 40.”

Proponowane brzmienie § 38 ust. 8:
„Wymóg posiadania pozytywnej opinii Rady do spraw spółek z udziałem Skarbu Państwa
i państwowych osób prawnych, wymóg spełnienia przesłanek określonych w § 38 ust. 7 pkt 1), 2) oraz 7) oraz zakaz pozostawania w stosunku pracy, o którym mowa w § 38 ust. 7 pkt 3 i 5 nie dotyczy osób wybranych do organu nadzorczego przez pracowników zgodnie z § 39 i § 40.”

3) Dotychczasowe brzmienie § 38 ust. 10:
„10. Zajęciem, o którym mowa w § 38 ust. 7 pkt 6, jest również pełnienie funkcji z wyboru w zakładowej organizacji związkowej.”

Proponowana zmiana polega na uchyleniu § 38 ust. 10.

Podstawowe obowiązki:

  • Rozliczanie kosztów produkcji podstawowej i pomocniczej
  • Kontrola merytoryczna i formalna dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych dotyczących produkcji
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów magazynowych dotyczących
  • Opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo – finansowych oraz raportowanie ich wykonania
    produkcji
  • Opracowywanie analiz ekonomiczno - finansowych
  • Przygotowywanie zestawień rentowności wyrobów i usług
  • Ocena efektywności projektów inwestycyjnych
  • Dokonywanie rozliczeń kontraktów oraz bieżąca analiza ich opłacalności
  • Tworzenie budżetów przedsiębiorstwa Spółki oraz analiza ich realizacji i odchyleń
  • Sporządzanie analiz problemowych działalności na potrzeby zarządu lub innych komórek organizacyjnych
  • Współpraca z innymi pionami i komórkami organizacyjnymi przy prowadzeniu bazy danych, analiz i opracowań

Wymagania:

  • Wykształcenie: Wyższe ekonomiczne (rachunkowość i finanse przedsiębiorstw)
  • Minimum 5 letni okres stażu pracy na takim samym lub podobnym stanowisku pracy
  • Dobra znajomość obsługi komputera: Word, Excel, programy księgowe

Rodzaj umowy:

  • Umowa o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony w pełnym wymiarze czasu pracy

Kontakt:

  • Dział kadr (Elżbieta Lasek) lub telefonicznie 81 880 15 01
  • E-mail: sekretariat@wzinz.com.pl

Wymagania:

  • Znajomość rysunku technicznego
  • Uprawnienia spawalnicze: metoda 135 lub inne
  • Ewentualnie umiejętność spawania i deklaracja podjęcia się szkolenia w tym zawodzie prowadząca do nabycia uprawnień spawalniczych
  • Samodzielność planowania i organizacji pracy własnej
  • Mile widziane doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku pracy

Firma zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wstępnych testów kwalifikacyjnych teoretycznych i praktycznych.

Rodzaj umowy:

  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy

Kontakt:

  • Dział Kadr (Elżbieta Lasek) lub telefonicznie 81 880 15 07
  • E-mail: sekretariat@wzinz.com.pl

Na podstawie art. 408 § 2 kodeksu spółek handlowych oraz § 52 Statutu Spółki, Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie spółki pod firmą Wojskowe Zakłady Inżynieryjne S.A. zwołane na dzień 27 listopada 2017 roku, uchwaliło przerwę w obradach Zgromadzenia do dnia 11 grudnia 2017 roku do godziny 11:00 i wskazało jako miejsce kontynuowania obrad budynek położony w warszawie przy ul. Nowy Świat 4a.

Wojskowe Zakłady Inżynieryjne S.A.

ogłaszają nabór na stanowisko Kierownik kontraktu.

Ogólny zakres obowiązków:

  • Koordynowanie i kontrolowanie realizacji kontraktu;
  • Stała współpraca z Klientem;
  • Ustalenie organizacji wewnętrznej realizacji kontraktu;
  • Przygotowanie podziału zadań związanych z kontraktem, koordynacja przygotowania harmonogramu realizacji kontraktu i nadzór nad jego realizacją;
  • Analiza ryzyka;
  • Koordynowanie rozliczeń z Klientem;
  • Opracowywanie analiz i raportów, bieżące raportowanie stanu realizacji kontraktu;
Wymagania :

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe);
  • Doświadczenie w zakresie zarządzania projektami/kontraktami;
  • Znajomość obsługi pakietów biurowych;
  • Umiejętność zarządzania zespołami;
  • Zaangażowanie w pracę i realizowane projekty;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Znajomość języka angielskiego (preferowana).

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, docelowo na czas nieokreślony.

Wynagrodzenie: od 4 000 zł

Nr tel. Kontaktowego: (81) 880 15 41 lub (81) 880 15 07